Ревю и оценка на „Рубиненочервено“

Image

Преди малко прочетох окончателно „Рубиненочервено“ на авторката Керстин Гир,книга първа от поредицата „Скъпоценни камъни“.Дойде време и за моята оценка:

Когато видях,че ще излиза нова книга от ИК „Ибис“ не бях сигурен дали ще я купувам,но един ден отидох и я купих с надеждата тя да е интересна и добре написана.Лично аз в началото книгата ми беше някак си объркваща,но с четенето я разбрах и ми стана много интересна.Авторката пише много добре,а това за мен е много важно.Има развитие на героите и емоционални случки.Оценката за ми за тази книга е Отличен.Много съм благодарен на издателство Ибис,че откупи,преведи и публикува тази книга и съм доволен,че я купих.Не сбърках,горещо я препоръчвам и с нетърпение очаквам следващите две книги от трилогията.

Вашият коментар

