Интервю с Даринда Джоунс

DJONES002-2

 

Тъй като тази седмица ИК Ибис издаде книга 3 от поредицата за Чарли Дейвидсън-„Третият гроб отсреща“ на Даринда Джоунс.Поради този случай ще публикуваме интервю със самата авторка на книгата.Тя разкрива за успеха на книгата за Чарли и новите и предстоящи книги.

Интервюиращ:Здравей,Даринда.Радваме се,че се съгласи да направим това интервю.Искаме да те поздравим за издаването на „Четвъртият гроб между краката ми“ и другата ти книга „Смърт и момичета следващата врата“.

Даринда:  Благодаря ви!!!И много се радвам,че съм тук.

Интервюиращ: Бихме искали да започнем с малко информация за теб самата.Бихте ли ни казали нещо за себе си?

Даринда: Разбира се!Моето име е Даринда Джоунс и пиша поредицата книги за Чарли Дейвидсън-паранормална мистерия/градска фентъзи история за жена,която е частен детектив и в същото време жътвар на души и както Чарли и аз живея в Ню Мексико.Но за жалост аз съм много скучна.Опитвам се да бъда по-интересна,но не се получава.Обичам да чета.Обичам да пиша.Имам двама прекрасни синове,който са по-високи и от мен.Мога да говоря на езика с жестове (жестомимичен език),защото най-старият ми син е роден глух и му превеждам в продължение на години.Женена съм и продадох дебютната си книга-„Първият гроб отдясно“ през 2009 година.

Интервюиращ: Кое те подтикна да пишеш?

Даринда: Аз пиша от дете.Още преди да се науча да чета,взимах една пръчка и си мислех,че пиша история.Никога не съм била художник,за разлика от моите приятели.Не знаех,че искам да съм писател,когато бях в гимназията.Не всичко,което пиша е строга романтика,всичко което пиша има силна второстепенна романтична сюжетна линия.Обичам романтиката.Просто трябва да има поне малко романтика в историите,които пиша.

Интервюиращ: Вашето чувство за хумор е използвано във всичките книги за Чарли Дейвидсън.Винаги ли сте имали това чувство за хумор или сте го развили като необходимост?

Даринда: Хората,който са остроумни винаги са ме изумявали.Винаги съм искала да бъда човек,които да има една шега в ръцете си и да се завръщам по всеки повод.За жалост това не съм аз.Не съм толкова забавен човек,но по някаква причина ставам забавна,когато започна да пиша.Аз не съм Ellen Degeneres,но ставам такава когато пиша.

Интервюиращ: Връзката между Чарли и Куки е много силна.Какво ви вдъхнови за тяхното приятелство?Имали Куки в живота ви?

Даринда: О,не искам ли?Всеки трябва да има една Куки в живота си.И ако си намеря моя Куки веднага ще я отвлека.ЕХА.Що се отнася за приятелството между Куки и Чарли,имам няколко близки приятелки,които ме научиха на истинско приятелство,а също така гледам и много комедии.

Интервюиращ: Хората в книгата,базирани ли са на хора в живота,които познавате или сте срещали?Като например Куки и Ubie?

Даринда: Куки е прототип на една моя приятелка.Разликата е само в физическите характеристики.Харесва ми да се комбинират хора.А Ubie е прототип на един стар мой работодател.

Интервюиращ: Рейес Фароу е един от най-секси и чувствителни мъже сред мъжките герой.Какво е неговото обръщение към читателите?

Даринда: Според мен той е толкова горещ (готин),но от друга страна е толкова тъмен и потаен,но от части защото е имал много тежко детство и това го прави още по-привлекателен.Той има много недостатъци,но Чарли е влюбена в него.

Интервюиращ: Ако направят сериал или филм по книгата,кой актьори и актриси искате да играят в филма/сериала?

Даринда: Има толкова много актриси,които могат да играят Чарли,но прекалено малко актьори,които могат да играят Рейес.Може би Jason Behr като Рейес,Melissa McCarthy като Куки,Jim Beaver като Чичо Боб.И Shemar Moore или Columbus Short като Гарет.

Интервюиращ: По какво работите в момента?

Даринда: Ами аз вече приключих с преписването на Death,Doom and Detention и сега е време на „Петият гроб покрай светлината“.Също така обмислям още една поредицата книги,но за сега не съм решила окончателно.

Интервюиращ: Благодаря ви за интервюто!

Интересни неща около Даринда Джоунс:

Любима храна: Всичко мексиканско 

-Любим десерт: Чийзкейк

-Любимо телевизионно предаване: Бъфи Завинаги!

-Любим филм: „Гордост и предразсъдъци“

-Последният филм,който е гледала: „Мъже в черно“   

-Чай или Кафе: Кафе

Интервюто е преведено от нас!Ще ви помолим да не  копирвате и разпространявате преведеният текст в други сайтове без нашето знание и одобрение!

 

 

 

 

Вашият коментар