Интервю с Л.Дж.Смит

Closeup-LJ-Smith4-by-6

Предлагаме ви да чуете едно малко старо,но не чак толкова старо интервю с авторката на поредиците „Дневниците на вампира“,“Тайният кръг“ и „Нощен свят“.А това е именно Л.Дж.Смит.

Интервюиращ: Да започнем с произхода на „Дневниците на вампира“..

Л.Дж.Смит: О,аз вече не ги пиша,но когато първоначално подписах договора бях написала 2 книги с твърди корици,които се появиха с много добри отзиви,но никакви продажби.Причината за малкото продажби всъщност са кориците им,защото те бяха най-грозните корици,които съм виждала някога.Учех в държавното училище,когато бях написала тези 2 книги и ми се обадиха от „дизайни за книги“.Не знам какъв дизайн правеха,но ме попитаха дали искам да напиша трилогия и именно така се роди „Дневниците на вампира“.Предполагам,че един от техните редактори е прочел една от книгите.

Интервюиращ: Но ти не пишеш поредицата повече,защо?

Л.Дж.Смит:  Когато те ми се обадиха ми казаха,че това е работа за наемач.Аз пишех с всички права,с които разполага един писател + правото да продължа да пиша книгите си.И Alloy Entertainment решиха,че искат по-къси книги,които да помагат на сериала,и те просто ме информираха,въпреки че вече бях написала книгата Фантом за тях и им бях дала цялата информация за книгата,а и за следващата книга „Лунна песен“,че моите услуги повече няма да са им нужни.

ИнтервюиращВ момента рафтовете са изпълнени с книги пълни със свръхестествена романтика.Какво беше чувството кога започна да пишеш „The Vampire Diaries“?

Л.Дж.Смит:  Когато аз написах книгите си,обратно през 90-те,свръхестественото беше популярно,но не и свръхестествената романтика.Книгите бяха предимно страховити и винаги съм била малко разочарована,защото въпреки че моите книги са бестселъри,те винаги ще са номер 2.Пред моите книги бяха тези на Кристофър Пай,които пишеше свръхестествени истории и за момичета и за момчета,и имаше двойна публика.Докато моите книги бяха четени предимно от момичета.

Интервюиращ: На второ място,или не.Вие очевидно се изтърквате за други автори?

Л.Дж.Смит: Има много паралери,посочени от феновете между „Дневниците на вампира“ и поредицата „Здрач“.Не съм чела тези книги,но ми казаха,че любовният триъгълник е подобен,това е което аз наричам половин принцип.Това е отпечатъка в тези книги.

ИнтервюиращРазбрах,че слушате музика,докато пишете…

Л.Дж.Смит: Аз наистина се потапям в любовта с музиката на Аврил Лавинг-„Алиса в страната на чудесата“.Също така слушам и песни на Джон Уилямс.

ИнтервюиращНякакво съобщение за феновете ти?

Л.Дж.Смит: Благодаря им за цялата тази подкрепа и разбирането към книгите „Тайният кръг“ и „Дневниците на вампира“,които ми бяха отнети.Наистина оценявам подкрепата им,защото тя ме вдъхновява.Ако не бяха те,никога не бих продължила да пиша и издавам.Благодаря ви!

 

 

Вашият коментар

